
Често автомобилите са по средата на океана, когато полицията получава сигнал, че са откраднати.
Американските митничари и граничари се опитват да ограничат износа на крадени автомобили от страната, представя репортаж на Voice of America.
„Около 90-95% от тези превозни средства се експортират за Западна Африка”, каза Адам Ротман от граничната служба в Балтимор, щата Мериленд.
Според Алекс Пикеро, професор по криминология, някои автоджамбази продават крадените коли и части на местни “черни” тържища, докато други ги изнасят за пазари в Азия, Близкия изток и Африка.
Пристанището в Балтимор използва внушителни по големина рентгенови апарати, които сканират всеки контейнер, преди да бъде натоварен.
Схемата, която крадците следват, е проста: те наемат превозните средства за 30 дни, “пренабиват” номерата на рамите им и ги товарят на контейнери.
Често автомобилите са по средата на океана, когато полицията получава сигнал, че са откраднати.
Въпреки че някои Африкански държави работят с Интерпол, според Пикеро това не е гаранция, че собствениците ще получат имуществото си обратно. Затова проверките по пристанищата в САЩ са толкова важни”, подчерта професорът по криминология, допълни Voice of America, цитирани от Нова ТВ.
източник: petel.bg
Най - четени
Последни
Как да поддържаме сърцето си здраво
- 1 май, 2025
Историческо споразумение между САЩ и Украйна
- 1 май, 2025
Още от Пътуване
За какво да внимаваме през лятната си почивка
Комисията за защита на потребителите със съвети към летовниците
Джигитите на пътя опитват да мамят с нова схема
Шофьори избягват глоби за нарушения на пътя чрез прикриване на регистрационния номер.
Временна организация на движението по АМ "Тракия"
Ограничава се преминаването в изпреварващите ленти