За първи път митът за вампира ще оживее в женска кожа
Един от най-награждаваните и провокативни български театрални режисьори Стайко Мурджев, за пореден път предлага ярка съвременна интерпретация като изследва, какво означава да си хищник в съвременния свят.
Койна Русева е актриса-хамелеон, която отдавна се е превърнала в символ на актьорска смелост. Тя борави умело с всички жанрове - през комедия, трагедия, психологически роли, телевизионни и филмови превъплъщения. Но сега се изправя пред изключително предизвикателство. Дракула не е просто роля, а среща между актрисата и една от най-големите легенди на световната литература и кино.
Спектакълът на режисьора Стайко Мурджев няма за цел просто да представи нова версия на познатата история. Той ще бъде театрална провокация, в която темите за властта, страха и изкушението се сблъскват със съвременната чувствителност.
Премиерата на „Дракула“ е на 6 октомври в Драматичен театър „Никола Вапцаров“. Билетите вече са в продажба на касата на театъра и онлайн на dtblagoevgrad.com.
_______________
ДРАКУЛА
По Брам Стокър
превод – Харалампи Аничкин
сценична версия и режисура – Стайко Мурджев
сценография и костюми – Никола Налбантов
музика - ПетърДундаров
хореография и пластика – Станислав Генадиев и Мариана Йотова
асистент-режисьор – Александър Туник
Участват: Койна Русева, Теодор Каракачанов, Ненчо Костов, Недиляна Павлик, Мина Каукова, Александър Кендеров, Матей Мичев, Жанет Керанова, Пепа Манева
Източник: ДТ "Никола Вапцаров" Благоевград
Най - четени
Последни
НА ЖИВО: Конференция "България на прага на еврозоната"
- 4 ноември, 2025
 
Времето на 4 ноември 2025 г.
- 4 ноември, 2025
 

                                         
Още от България
Въоръжен мъж нападна с нож клиенти на ресторант в София/видео/
Според жители на квартала това не е първият подобен инцидент
Хазартни дългове ли стоят зад мистерията с намерения мъж в Пирин
На мъжa е било предложено настаняване в социално заведение, но той е отказал
НА ЖИВО: Конференция "България на прага на еврозоната"
Тя се провежда в резиденция "Бояна" и е част от комуникационната кампания за въвеждане на еврото в България