
Международната академия на надеждата (IHOPE) в Ню Йорк разработва тези иновации
Терапевтът Джеси Саймън от Международната академия на надеждата (IHOPE) в Ню Йорк модифицира играчки, за да ги направи достъпни за ученици с мозъчни травми. Той добавя сензори и прекъсвачи, които улесняват управлението на играчките, като например малко прасенце на батерии, което може да се контролира с махване на ръка, разказва Voice of America.
Учениците в IHOPE често имат ограничен контрол върху движенията си и трудно използват стандартни играчки. Саймън преработва механизмите им, за да могат те да ги управляват по-лесно. Например, заменя малки превключватели с по-достъпни бутони или добавя гумени ръкохватки към колички, за да улесни захващането.
Училището получава дарения от стандартни играчки, които почти винаги се модифицират, за да бъдат по-достъпни. Тези технологии дават на децата усещане за контрол и участие, като им позволяват да играят и общуват по нови начини. По този начин, въпреки неврологичните и физически увреждания, те могат да правят неща, които преди не са успявали.
С помоща на IHOPE, децата превръщат играта не само в забавление, но и в източник на увереност и радост, разказва VOA.
Източник: Нова ТВ
Най - четени
Последни
Кметът на Плевен зарадва учениците
- 30 април, 2025
Природният газ ще бъде по-евтин през май
- 30 април, 2025
"Зелена зона" в Бургас преминава в летен режим от 2 май
- 30 април, 2025
Още от За детето
Избраха най-красивото име на света
Защо родителите избират София ?
Какво от характера наследяват децата от родителите си
Четири са основните черти, които идват генетично
Как правилно да хвалим децата си
Изрази като "Браво!" не са достатъчни