Новите правила ще бъдат тествани в "избрани обекти"
Tesla се стреми да намали времето за чакане за зареждане в мрежата си от зарядни устройства чрез пилотно въвеждане на система за „виртуална опашка“, която има за цел да намали задръстванията в пиковите часове. Планирано е пролетното внедряване в „избрани обекти“, но по-късно тази година Tesla планира по-широко прилагане, в зависимост от положителните отзиви на потребителите.
Подробностите за работата на виртуалната опашка остават оскъдни, но се очаква тя да бъде интегрирана в приложението на Tesla или в интерфейса на автомобила. Очаква се системата да регистрира времето на пристигане на водачите, като на практика създава цифрова опашка и смекчава потенциалните спорове за реда на зареждане. Tesla твърди, че само малка част, по-малко от един процент, от потребителите на Supercharger изпитват проблеми с времето за изчакване, което предполага, че тази инициатива е проактивна мярка за допълнително подобряване на потребителското преживяване.
След като от близо три години станциите Supercharger са отворени за електромобили, които не са собственост на Tesla и не са оборудвани с портове CCS, остава въпросът дали системата за виртуално чакане на опашки ще обхване и тези автомобили. Като се има предвид потенциалът за повишено търсене от страна на потребители, които не са от марката Tesla, тази подробност ще бъде от решаващо значение за ефективността на системата.
източник: fakti.bg
Най - четени
Последни
Ролева игра за осмокласниците от ПГ "Яне Сандански"
- 13 декември, 2025
Сандански даде начало на традиционния си коледен турнир по шахмат
- 13 декември, 2025
Отлично представяне на СКВ "Родопа" на турнира "Winter Cup"
- 13 декември, 2025

Още от Бизнес
Рекордна цена на среброто
За пръв път в историята сумата премина границата от $60 за тройунция
Гугъл отива на съд за незаконно следене на потребителите
В дъното на скандала стои изкуственият интелект Gemini
Moonshot AI шокира света с Kimi K2 – новият конкурент на GPT-5
Системата Kimi K2 Thinking е с отворен код и е достъпна под модифициран MIT лиценз