
Потребителите ще могат да избират дали да използват услугите безплатно, както обикновено с реклами, или да плащат за версия без реклами
Американската корпорация Meta (Facebook) планира да въведе платен абонамент без реклама за потребителите в Европа. Това съобщи вестник The Wall Street Journal (WSJ) с позоваване на документа, който компанията предложи на европейските регулатори.
Според нейната информация, ако потребителите не са съгласни с използването на техните данни за персонализирана реклама, те ще трябва да плащат около 14 USD на месец, за да използват Instagram без реклама на мобилни устройства или около 17 USD, за да използват Instagram и Facebook на компютър.
Тази стъпка е свързана със затягането на правилата на Европейския съюз, които изискват компаниите да получат съгласието на потребителите, преди да показват персонализирана реклама, посочва вестникът. Абонаментът се нарича SNA (абонамент без реклами) и Meta очаква да го стартира през следващите месеци. Потребителите ще могат да избират дали да използват услугите безплатно, както обикновено с реклами, или да плащат за версия без реклами.
Абонаментът ще струва около 10 USD на месец на компютър за един акаунт във Facebook или Instagram и около 13 USD на мобилни устройства, като се вземат предвид комисионните на магазините за приложения на Apple и Google.
Не е ясно дали регулаторите в Ирландия или Брюксел ще намерят новия план за съвместим със законодателството на ЕС или ще настояват Meta да предлага по-евтини или дори безплатни поддържани от реклами версии, пише WSJ.
източник: fakti.bg
Най - четени
Последни
Историческо споразумение между САЩ и Украйна
- 1 май, 2025
Отбелязваме Международния ден на труда
- 1 май, 2025
Ако правите това, значи сте перфекционист
- 1 май, 2025
Още от Бизнес
По-ниски цени на природния газ през май
С наличните количества се покриват напълно нуждите на битовите потребители, топлофикациите и индустриалните клиенти за месец май
Джеф Безос пуска пикап за 20 хиляди долара на пазара
Превозното средство ще бъде електрическо
Google престава да се бори с бисквитките от трети страни
Компанията се е отказала от плановете си да внедри функция, която да подкани потребителите доброволно да деактивират бисквитките